Lukijat

torstai 19. toukokuuta 2011

Laten majassa.

Hei pandat sori kun en oo kirjotellu koska mulla on ollu niin paljon muuta tekemistä.
No niin. Asiaan. Olin tänään late-bluen majassa ja otin sieltä tälläset kuvat.

Siinä eka kuva.


Sitten mä ja mun kamut otsis (Vasemmassa laidassa) ja Fernando_Torres9 (oikeassa laidassa)



Eipä siinä muuta.


                                                                        
                                                                      Tassuttain:
                        
                                                                    CRthefootballmaster     
                                                                   

1 kommentti:

  1. Voisit kirjoitella enemmän kato lukijat ei tykkää jaa se ei oo vieläkää kirjoitellut niinkun mä postaan joka päivä?

    VastaaPoista